Van marktontwikkelingen en kansen naar strategische prioriteiten

In interactieve sessies begeleid ik jullie team bij de stappen in het strategieproces. Mijn rol als buitenstaander is, met een frisse en brede blik te faciliteren, positief kritische vragen te stellen en ervoor te zorgen dat díe stappen worden doorlopen die tot goed onderbouwde prioriteiten leiden. Door samen met het team dit proces te doorlopen creëren we draagvlak voor de gekozen richtingen. De prioriteiten kunnen worden vertaald naar projecten waarmee je concreet aan de slag kan.

Merkpaspoort

Het merkpaspoort is het DNA van het merk op één A4-tje. In het merkpaspoort verzamelen we alle belangrijke merkinformatie. Van de kernbeloften, bewijsvoering, merkpersoonlijkheid, doelgroepen, gewenste doelgroeprespons tot de ‘van-naar doelstellingen’.
Het merkpaspoort vormt de basis voor alle (marketing-) beslissingen die met betrekking tot het merk worden genomen. Het paspoort geeft voor alle medewerkers richting aan het gedrag en daarmee aan de gewenste, succesvolle bedrijfscultuur. Living the brand!

strategie 112